Omschakeling bij Abvakabo FNV

AbvaKabo FNV heeft de organisatie succesvol omgevormd van intern gericht naar het centraal stellen van de Leden. De terugloop van het leden is hierdoor gestopt. Er is weer een aanwas, we kennen de behoeften van de leden en zijn beter in staat om daar op in te spelen. De verschillende onderdelen van de organisatie werken samen om de leden beter van dienst te zijn.

Blueorangegroup heeft het programma LISA succesvol tot een goed einde gebracht, nadat het programma LISA in April 2010 op een dood spoor zat. AbvaKabo FNV stelt nu haar leden centraal, kent de behoeften van haar leden en dit komt mede doordat ze acteert nu als één organisatie naar haar leden.

AbvaKabo FNV wil de terugloop van het ledenaantal stoppen door de leden centraal te stelen. Groei en behoud van leden zijn de kernwaarden. Om deze strategie te realiseren is AbvaKabo FNV bezig met een transitie van intern gericht naar het centraal stellen van de Leden.

Het programma LISA heeft tot doel om de voorkant van de organisatie, de bestuurders en de klantservice afdeling om te vormen tot een klantgerichte organisatie. Het programma LISA is in 2008, na de reorganisatie binnen AbvaKabo FNV, gestart met het opstellen en inrichten van klantgerichte processen, pakket en implementatiepartner selectie en de uitrol van de nieuwe werkwijze en het nieuwe ICT Pakket Sage CRM.

Terug naar referenties >