Klantgerichtheid bij ’S Heerenloo
’s Heeren Loo zorggroep.
Trigger bedrijf: ’s Heeren Loo Zorggroep is een van de grootste zorgaanbieders voor mensen met een verstandelijke beperking. Voor meer informatie zie http://www.sheerenloo.nl/wie-zijn-wij.
Klanten van ’s Heeren Loo: mensen met een verstandelijke beperking, ouders, gemeenten en de zorgsector (Max 1 regel)
Broodtekst
Situatieschets
De zorgmarkt is sterk in beweging. De marktwerking neemt toe en de klanten krijgen meer keuzevrijheid. De zorgaanbieders zoals ’s Heeren Loo moeten zich blijvend profileren om gezien te worden door haar klanten.
’s Heeren Loo heeft zich regionaal georganiseerd om dichtbij de klant te zijn. De klant heeft echter te maken met een grote verscheidenheid aan werkwijzen en afspraken binnen ’s Heeren Loo.
’s Heeren Loo zorggroep heeft zich tot doel gesteld beter bereikbaar, klantgerichter en meer gastvrij te zijn.
De rol van de Bleuorangegroup
Blueorangegroup en ’s Heeren Loo hebben de bereikbaarheid en klantgerichtheid binnen de klantenservice organisatie van ’s Heeren Loo ingrijpend verbeterd. De klant wordt benaderd vanuit één professionele organisatie met één gezicht. De nieuwe aanpak heeft er ook voor gezorgd dat de klant snel, efficiënt en klantvriendelijk en persoonlijk wordt geholpen.
Vanwege de nieuwe structuur en werkwijze krijgt ’s Heeren Loo meer zorgvragen én meer klanten kiezen voor ’s Heeren Loo.
De werkwijze binnen ’s Heeren Loo wordt continu gemeten en verbeterden om de klant nog beter te helpen. (max 10 regels)
Elevator pitch resultaat opdracht:
’s Heeren Loo is nu beter bereikbaar voor de klant, de klant staat centraal en wordt nu op één manier geholpen. ’s Heeren Loo krijgt én meer zorgvragen, meer klanten kiezen voor ’s Hereen Loo en we werken efficiënter en effectiever. Max 2 regels)
