COMMUNICATIE KANALEN.

Welke communicatiekanalen bereiken uw klant?

Samenwerken versterkt en inspireert! Samen met u, kijken we naar uw kansen om uw klant nog beter te helpen! Door maximale inzet van uw medewerkers zorgen wij voor draagvlak voor de verandering. Door onze jarenlange kennis en ervaring hebben wij het overzicht, voeren de regie en daar waar nodig zijn wij in staat om specifieke capaciteit en kennis in te zetten.

Oscar en Arend-Jan zijn één van de eerste professionals in het vakgebied “Customer management”. Wij hebben ons gespecialiseerd in het realiseren van mensgerichte verandering. Onze aanpak zorgt ervoor dat veranderingen in uw organisatie geaccepteerd en geborgd worden. 12 jaar geleden hebben wij elkaar ontmoet als collega’s en herkende onze gemeenschappelijk passie. Wij staan klaar uw bedrijf of instelling klantgerichter te maken.

Arend-Jan is someone who understands strategic- / tactical- and operational level and knows how to act. He is someone who quickly makes the content his own.

Richard Tahoe, Team Manager IMDELTA LIOYD, PARTICULIER SCHADE BEDRIJF

Arend-Jan is de beste programma manager die we op het Atlantis programma hebben gehad, de 4e in 3 jaar tijd. Arend-Jan heeft een nieuw en goed team gebouwd dat zeer resultaatgericht en tegelijkertijd met veel plezier aan het werk is. Hij heeft een zeer goede houding en werkinstelling, zet zich in met gedrevenheid, hij neemt verantwoordelijkheid voor het resultaat, brengt enthousiasme, -energie, openheid en collegialiteit.

Edwin Smaal, Head of Business DevelopmentNN INSURANCE INTERNATIONAL