ONZE SPECIALISATIES.

Het transformeren naar klantgerichtheid kent verschillende focusgebieden. Wij richten ons op drie hiervan: het in kaart brengen van de klantreis, het gebruik maken van uw Big Data stromen en het optimaal gebruik maken van uw communicatiekanalen.

Onze drie specialisatiegebieden

In onze jarenlange ervaring hebben wij ons gespecialiseerd in transformatie naar klantgerichtheid. Onze aanpak richt zich op drie kennisgebieden om dit te bereiken: het gebruik van uw Big Data, het toepassen van de juiste communicatiekanalen en het in kaart brengen van de klantreis. Op deze drie pijlers bouwen wij een plan van aanpak om uw bedrijf te verbeteren.

Wie is uw klant? Gebruik uw Big Data

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Donec quam felis, ultricies nec, pellentesque eu, pretium quis, sem. Nulla consequat massa quis enim. Donec pede justo, fringilla vel, aliquet nec, vulputate eget, arcu. In enim justo, rhoncus ut, imperdiet a, venenatis vitae, justo. Nullam dictum felis eu pede mollis pretium. Integer tincidunt. Cras dapibus. Vivamus elementum semper nisi. Aenean vulputate eleifend tellus. Aenean leo ligula, porttitor eu, consequat vitae, eleifend ac, enim.

Lees meer >

Kies uw communicatiekanalen

Welke communicatiekanalen gebruikt u voor uw klanten? Weet u wie er allemaal mailen, bellen, chatten, appen met klanten? Kent u uw klanten op facebook, instagram, twitter en LinkedIn? Onze ervaring is dat de meeste organisaties wel communiceren via al deze kanalen, maar dat er weinig zijn die deze communicatie op één plek integreren. Dat is namelijk de kunst van unified communications. Door dit te integreren ontstaat er een schat aan informatie over uw klanten en kunt u ze veel beter bereiken en bedienen. Met als ultiem resultaat een stijging van de klanttevredenheid. En wie wil dat nou niet, tevreden klanten?

Lees meer >

Breng uw klantreis in kaart

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Donec quam felis, ultricies nec, pellentesque eu, pretium quis, sem. Nulla consequat massa quis enim. Donec pede justo, fringilla vel, aliquet nec, vulputate eget, arcu. In enim justo, rhoncus ut, imperdiet a, venenatis vitae, justo. Nullam dictum felis eu pede mollis pretium. Integer tincidunt. Cras dapibus. Vivamus elementum semper nisi. Aenean vulputate eleifend tellus. Aenean leo ligula, porttitor eu, consequat vitae, eleifend ac, enim.

Lees meer >

Referenties van onze klanten

Oscar´s core competence is in his all round knowledge of CRM right from the strategic positioning of CRM, well down to the nitty-gritty details is implementing. Apart from being a specialist advisor Oscar is also a very experienced programme manager and an all-round nice person to work with.’

John Tettert, Manager ICTKAMER VAN KOOPHANDEL

Arend-Jan brought his excellent requirements development skills, his broad experience with respect to complex project- / program management which was very pleasant for all the stakeholders.’

Rick Faase, Director Product ManagementING INVESTMENT MANAGEMENT

‘Arend-Jan is someone who understands strategic- / tactical- and operational level and knows how to act. He is someone who quickly makes the content his own.’

Richard Tahoe, Team Manager IMDELTA LIOYD, PARTICULIER SCHADE BEDRIJF