Zorgen in de zorg
De zorg verlegt haar focus; inspelen op marktwerking en de nieuwe zorgconsument. Van wachten tot profileren. Hiermee helpen wij u graag. Kennis van uw vakgebied is een vereiste om de digitale transformatie van de klantreis te laten slagen, zowel voor klant als werknemer.
Voor de continuïteit van de zorgaanbieder is het van belang om in te spelen op de nieuwe ontwikkelingen en de volgende vragen te beantwoorden:
Hoe vindt de burger mij, ben ik bereikbaar? Wat wil de burger? Ken ik de behoefte en weet ik hoe de burger op zoek gaat naar de passende zorgaanbieder? Hoe weet ik dat de burger past bij mijn aanbod?
De zorgsector verandert in een hoog tempo. Naast hoge kwaliteit zorg en betaalbaarheid doet marktwerking haar intrede. De burger gedraagt zich steeds meer als een zorgconsument en verlangt maatwerk, communicatie tussen burger en zorgaanbieder digitaliseert in een rap tempo, de overheid verlangt efficiënter werken om de kosten in de hand te houden; kortom de burger verlangt van de zorgaanbieder steeds meer “commercieel” gedrag. De zorgaanbieder moet haar klanten werven en overtuigen van het beste aanbod.
Voor de continuïteit van de zorgaanbieder is het van belang om in te spelen op de nieuwe ontwikkelingen en de volgende vragen te beantwoorden:
Hoe vindt de burger mij, ben ik bereikbaar? Wat wil de burger? Ken ik de behoefte en weet ik hoe de burger op zoek gaat naar de passende zorgaanbieder? Hoe weet ik dat de burger past bij mijn aanbod?
Blueorangegroup is gespecialiseerd in de zorg en het instroomproces. Door het in kaart brengen van de klantreis en het vertalen naar een instroom proces met de juiste inzet van communicatiekanalen zorgen we ervoor dat uw gewenste klant bij u aanklopt en voor u kiest.
